elmo

Welcome To My Entry



Friday, 15 March 2013

1.Cinta bukan mengajar kita lemah,tetapi membangkitkan kekuatan.Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri,tetapi menghembuskan kegagahan.Cinta bukan melemahkan semangat,tetapi membangkitkan semangat.

2.Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak.Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka.Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu.

3.Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis,debu beralih emas,keruh menjadi bening,sakit menjadi sembuh,penjara menjadi telaga,derita menjadi nikmat dan kemarahan menjadi rahmat.

pelik tak tetiba fina keluar ayat berbunga-bunga macam nie..hahha kenape ntah tetibe wayar kat kepale nie putus sekejap..wokeyh wokeyh..orang kata mimpi ni mainan tido??betul kew..kalau betul harap xjadi lah ape yang fina mimpikan malam tadi..:'( seriously malam tadi mimpi agak menakutkan..jangan lah terjadi benda yang macam tu kat fina..kalau boleh jauhkan lah dari fina..mohon kepada mu YA ALLAH jauhkan lah mimpi-mimpi yang macam tu kat dalam mimpi fina..ya Allah kenape lah dari semalam sehingga hari ni hati fina mudah tersentuh sangat..berilah kekuatan untuk ku ya Allah..jauhkan lah dari malapetaka yang menipa diri ini ya Allah..

setelah lame xmenangis akhirnya hari ni hujan dari mate dah turun menghampiri pipi yang cikebum ini..oh jiwang lagi..hari ni dengan berani nye fina menyelongkah facebook  cik hati..fina terase macam ade bende yang xkena je bila fina dah lama xbukak fb cik hati...oke dah selesai selongkah..Alhamdullilah tak ade benda yang boleh fina buat sakit hati..TAPI tetiba jari jemari  nie gatal p tekan folder chat cik hati..dengan mase yang terluang nie fina bace semua segale chat cik hati dengan teman-temannye...fina dah lame teringin gila nak bace semua chat cik hati dengan perempuan..selame nie fina malas nak selongkah sebb nanty boleh buat sakit hati dan cemburu bute..^_^

oke satu folder message fina bukak..mungkin mereka rapat time kat u dulu..oke fina xkesah...tu hak awak oke pak cik..kite xde ikatan yang sah pun..xpatut fina nak cemburu bende yang dah lame berlalu..tapi seriusly terase...;'( oke dah puas bace semua tu tetibe hati nie terusik gila..rase macam fina xpatut ambil hak orang..oke saye tau perempuan tu sayang awak..tapi saye sayang awak juga...saye nak awak jadi milik saye je..xmau kongsi dengan sape sape..:( xtau nak cakap macam mane..nak menjerit xboleh..nak share dengan sape pun xtau..hanya mampu menangis sorang2 ja...kak mia dah jauh.. kak mia i need u to share Something story.....:'(






No comments:

Post a Comment